Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we nog steeds gasten mogen verwelkomen! Wel dienen wij ons te houden aan de richtlijnen van de RIVM. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over. Welkom!

ZEER BELANGRIJK!
In publiek toegankelijke binnenruimtes is het verplicht om niet-medische mondkapjes te dragen vanaf 13 jaar.

Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten U graag persoonlijk welkom, we maken U wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen en dragen daarnaast handschoenen.

Overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en wegbewijzering aanwezig voor een duidelijke routing.

Het is noodzakelijk om voor ontbijt en voor diner te reserveren. Als U bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij U dat direct bij check in te doen. Het ontbijt kunt u vooraf reserveren of bij check-in.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Alleengasten met een hotelovernachting kunnen ontbijten, lunchen en dineren in ons restaurant. Helaas mogen wij wegens de nieuwe COVID-19 maatregelen geen passante gasten verwelkomen.

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt lunchen of dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren.
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen U naar uw tafel.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken U deze te volgen.
  • Wij serveren uit met gepaste afstand, waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.
  • Wij mogen maximaal 2 personen aan een tafel plaatsen (uitzondering als u een gezamenlijke huishouding vormt).

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers. Hiervoor geldt wel een toeslag.

Brunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen Zondagsbrunch of Live Cooking aanbieden. Het is nog onbekend wanneer de startdatum is.

Terras en bar
Ons terras is, bij mooi weer, geopend voor gasten met een hotelovernachting. Ook onze bar is weer geopend voor hotelgasten. Helaas mogen wij wegens de nieuwe COVID-19 maatregelen geen passante gasten verwelkomen.

Zwembad

Het zwembad is dagelijks geopend van 07.00 tot 24.00 uur, de sauna's vanaf 10.00 uur. Als hotelgast kunt u gratis gebruik maken van onze wellness faciliteiten, hiervoor dient u vooraf een reservering te maken.

In de wellness is het dragen van een badjas, badkleding en badslippers verplicht. Badjassen en slippers zijn te huur bij de receptie. Zwemkleding kan gekocht worden door middel van onze merchandise.

Tarieven:
· Badjas €5,00 (+ €20,00 borg) per stuk.
· Badslippers zijn gratis en verkrijgbaar bij de receptie.

Fitness & Wellness

Onze fitness is geopend voor gasten met een hotelovernachting. U kunt vooraf of bij check-in een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in de fitness.
Onze fitness is geopend van 07.00 - 22.00 uur. Er morgen maximaal 4 personen tegelijk gebruik maken van de fitness, enkel op reservering.
De wellness is geopend voor een zeer beperkt aantal gasten. Vooraf reserveren is noodzakelijk! Op ieder heel uur kunt u reserveren voor 45 minuten. De wellness is geopend van 07.00 - 24.00 uur. Het dragen van badkleding, badjas en slippers is verplicht. Deze kunt u huren bij de receptie voor €5,- per badjas en een borg van €20,-. U mag uiteraard ook een badjas en slippers vanuit huis meenemen.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelarrangement weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Helaas mogen wij wegens de nieuwe COVID-19 maatregelen geen passante gasten verwelkomen.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om een brunch te serveren. Een lunch is mogelijk, maar enkel voor hotelgasten.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad open?
Ja, ons zwembad is geopend.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
De fitness, zwembad en wellness is geopend voor hotelgasten, echter voor een zeer beperkt aantal gasten. Vooraf reserveren is noodzakelijk!

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 30 november 2020