Kunnen we weer in het restaurant eten?
Nee, ons restaurant is helaas gesloten. U kunt een roomservice bestelling plaatsen op uw hotelkamer.
Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.
Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken.
Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om een brunch te serveren. Een lunch is mogelijk, maar enkel voor hotelgasten en op uw hotelkamer.
Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.
Is het zwembad open?
Nee, ons zwembad is gesloten.
Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het restaurant, de bar & lounge, de fitness, het zwembad en de wellness zijn gesloten. U kunt enkel gebruik maken van uw hotelkamer.
Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 15 december 2020