Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. En vanaf heden kunnen gasten met een hotelarrangement weer in onze restaurants ontbijten en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten U graag persoonlijk welkom, we maken U wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen en dragen daarnaast handschoenen.

Overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en wegbewijzering aanwezig voor een duidelijke routing.

Als U bij uw boeking nog geen restaurant reservering heeft gemaakt verzoeken wij U dat direct bij check in te doen. Het is noodzakelijk om voor ontbijt en voor diner te reserveren.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Alleengasten met een hotelovernachting kunnen ontbijten.

Lunchen en dineren in ons restaurant is ook mogelijk voor passante gasten, echter met een beperkte capaciteit. Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt lunchen of dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren.
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk. Wij brengen U naar uw tafel.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken U deze te volgen.
  • Wij serveren uit met gepaste afstand, waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.
  • Wij mogen maximaal 2 personen aan een tafel plaatsen (uitzondering als u een gezamenlijke huishouding vormt).

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Brunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen Zondagsbrunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
Ons terras is, bij mooi weer, geopend voor gasten met en zonder een hotelovernachting. Onze bar is vooralsnog gesloten. Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden, aangezien dit snel kan veranderen.

Zwembad

Ons zwembad is geopend voor gasten met een hotelovernachting. U kunt vooraf of bij inchecken een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk geldenin ons zwembad ook de hygiënevoorschriften zoals hierboven beschreven.

Fitness & Wellness

Helaas zijn onze fitness- en wellnessruimtes gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelarrangement weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Ook zonder een overnachting kunt u weer reserveren in ons restaurant en op het terras. Echter hanteren wij een beperkte capaciteit.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijk arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om een brunch te serveren. Een lunch in ons a la carte restaurant is mogelijk.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad open?
Ons zwembad is geopend voor gasten met een hotelovernachting. U kunt vooraf of bij inchecken een tijdslot reserveren. Op deze manier kunt u er zeker van zijn dat het niet te druk is in het zwembad. Natuurlijk geldenin ons zwembad ook de hygiënevoorschriften zoals hierboven beschreven.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Enkel het zwembad is geopend voor hotelgasten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 4 juni 2020