Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is open

Wij zijn heel blij dat we nog steeds gasten mogen verwelkomen! Wel dienen wij ons te houden aan de richtlijnen van de RIVM. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over. Welkom!

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

In publiek toegankelijke binnenruimtes is het verplicht om niet-medische mondkapjes te dragen vanaf 13 jaar.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Wij heten U graag persoonlijk welkom, we maken U wegwijs en we staan open voor vragen. U heeft in de lobby tevens de gelegenheid om uw handen te reinigen na uw reis.

Wij verzorgen een gastvrije incheck op 1,5 meter afstand voor u. Al onze medewerkers hebben instructies gekregen over hoe te handelen onder COVID-19.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van de deuren, trapleuningen, liftknoppen in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen en dragen daarnaast handschoenen.

Overal in het hotel zijn duidelijke vloerstickers en wegbewijzering aanwezig voor een duidelijke routing.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Alleengasten met een hotelovernachting kunnen ontbijten, lunchen en dineren. U kunt de bestelling plaatsen via onze virtuele assistent Anna-Bel door middel van een unieke QR-code op uw hotelkamer. Uw bestelling wordt bezorgd aan de deur. Er zijn speciale eethoeken gecreëerd in onze hotelkamers. Ons restaurant en de bar & lounge zijn gesloten.

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Wij stellen u een aantal gezondheidsvragen;
  • Wij vragen u om (verplicht) uw handen te desinfecteren.
  • Bij aankomst gelieve te wachten aan de welkomstdesk.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Wij hebben met pijlen routes gemaakt in onze restaurants en wij verzoeken U deze te volgen.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.

Na 20:00 uur mogen wij geen alcohol meer schenken.

Roomservice
Is mogelijk. U kunt de bestelling plaatsen via onze virtuele assistent Anna-Bel door middel van een unieke QR-code op uw hotelkamer. Uw bestelling wordt bezorgd aan de deur.

Brunch en Live Cooking
GESLOTEN

Restaurant, bar & lounge
GESLOTEN

Zwembad & Wellness

Het zwembad en de wellness zijn gesloten tot en met tenminste 09-02-2021.

Fitness

Onze fitness is gesloten tot en met tenminste 09-02-2021.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Nee, ons restaurant is helaas gesloten. U kunt een roomservice bestelling plaatsen op uw hotelkamer.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken.

Kan ik weer komen lunchen of brunchen?
Nee, helaas zijn wij nog niet in staat om een brunch te serveren. Een lunch is mogelijk, maar enkel voor hotelgasten en op uw hotelkamer.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het zwembad open?
Nee, ons zwembad is gesloten.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het restaurant, de bar & lounge, de fitness, het zwembad en de wellness zijn gesloten. U kunt enkel gebruik maken van uw hotelkamer.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie even als een lunchpakket. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 15 december 2020