Wilt u zich aan- of afmelden voor nieuwsbrieven? Dan kan dat uiteraard altijd.
- Hotel naam
- Hotel Utrecht
- Adres
- Winthontlaan 4 -6
- Postcode en plaats
- 3526KV Utrecht
- Locatie
- Open in Google Maps
Wilt u zich aan- of afmelden voor nieuwsbrieven? Dan kan dat uiteraard altijd.
In de Van der Valk Exclusief krant presenteren we alle hotels. De seizoenskrant staat boordevol nieuws, informatie, aanbiedingen en kortingsbonnen. Maar er is meer: de leukste uittips, restaurant ID en regionale tips.
Voorafgaand en na uw verblijf ontvangt u van Valk Exclusief mails om uw verblijf nog aangenamer te maken. Wat er precies in deze mails staat, wordt hier uitgelegd.
Heeft u een restaurant reservering gemaakt bij een Valk Exclusief hotel? Dan ontvangt u voorafgaand en na uw bezoek aan het restaurant een check-in en check-out mail. Hierin staat meer informatie over uw reservering en de voordelen waarvan u mogelijk gebruik kunt maken (afhankelijk van uw reservering).
Bij Valk Exclusief kunt u ook fietsen reserveren tijdens uw verblijf. Heeft u een fiets gereserveerd, dan ontvangt u voorafgaand aan uw verblijf meer informatie over uw fietshuur. Lees nu meer over de check-in en check-out mails die u zal ontvangen.
Valk Exclusief biedt diverse ValkBonus acties aan. Dit kan zijn in samenwerking met een partner of een actie die vanuit de hotels zelf is gestart. Meer informatie over de remindermail die u ontvangt, wordt hier aan u uitgelegd.
Lees hier de veelgestelde en antwoorden.
Wilt u uw mening geven over uw verblijf in een van onze hotels of restaurants? Op- en aanmerkingen tijdens uw verblijf in ons hotel of restaurant vernemen we graag direct. Eventuele vragen en wensen kunt u altijd bij onze receptie stellen.
Valk Exclusief blijft continue in ontwikkeling. Lees nu meer over onze browsersupport.
Lees nu gratis uw favoriete tijdschriften! Download de Valk Kiosk App op uw iPhone of iPad om nu gratis uw favoriete tijdschriften in en rondom onze Valk Exlcusief hotels te lezen
Nominatie als MEEST KLANTVRIENDELIJKE BEDRIJF VAN NEDERLAND!
De verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is de publieksprijs van de CustomerFirst Awards.
Het Klantvriendelijkste Bedrijf is ontstaan naar aanleiding van het boek ‘Kloteklanten’. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens het CustomerFirst Gala op 20 april 2017.