Direct naar de contentDirect naar de footer
DÉ CONGRES- & VERGADERLOCATIE VAN UTRECHT
DÉ CONGRES- & VERGADERLOCATIE VAN UTRECHT

Met 22 multifunctionele zalen en exclusieve Skybar

;
TOT IN DE PUNTJES VERZORGD

Door ons banqueting team!

Boardrooms

Uitermate geschikt om te vergaderen

Uitgerust met moderne audiovisuele apparatuur

Meetings & Events

Een persoonlijke en gastvrije benadering is onze standaard voor het organiseren van mooie en exclusieve evenementen bij Van der Valk Hotel Utrecht.

Met maar liefst 22 multifunctionele zalen is Van der Valk Hotel Utrecht de perfecte locatie voor ieder evenement. Door de centrale ligging is het hotel gunstig gelegen voor gasten uit het hele land.

Van der Valk Hotel Utrecht

  • Centraal gelegen aan de A12
  • 22 Multifunctionele zalen
  • Exclusieve Skybar op de 20e etage
  • Voorzien van daglicht en airconditioning
  • Gratis WiFi in het gehele hotel

Een overzicht van onze diverse mogelijkheden

  • Vergaderen

    Vergaderen

    Het hotel biedt 22 multifunctionele zalen, waaronder 6 boardrooms welke uitermate geschikt zijn als vergaderruimte. Deze boardrooms met vaste opstelling bieden capaciteit voor 4 tot 14 personen.

    Lees meer
  • Congres

    Congres

    Wij bieden u alle luxe en comfort om uw congres tot een succes te maken. Van kleine tot grote groepen, van een eendaags tot meerdaags congres. Wij maken het mogelijk!

    Lees meer
  • Skybar

    Skybar

    Een belangrijke vergadering, masterclass, afsluitende borrel of shared dinner? Zelfs een feestavond is mogelijk op één van de mooiste plekjes van Utrecht, de Skybar.

    Lees meer
  • Feest

    Feest

    Ieder feest bij Van der Valk Hotel Utrecht is uniek! Of het nu gaat om een bruiloft, verjaardagsfeest, een bedrijfsfeest, de viering van een 25-jarig jubileum of een 50-jarig huwelijk, u bent van harte welkom!

    Lees meer
  • Capaciteiten

    Capaciteiten

    Van der Valk Hotel Utrecht assisteert u graag met het organiseren van uw meeting of geeft u graag de gewenste informatie. Hierbij een overzicht met de meest voorkomende opstellingen en capaciteiten.

    Lees meer
Informatie en Prijzen

Informatie en Prijzen

Bent u geïnteresseerd in het organiseren van een evenement in ons hotel?
Klik hieronder voor meer informatie en prijzen.

Brochure Meetings & Events